Vertraging tussen Eindhoven en Breda

Door een defect aan het spoor op het traject van Eindhoven naar Breda moesten reizigers rekening houden met vertragingen. De NS had direct snelbussen ingezet op het traject om de grote hoeveelheid reizigers te vervoeren. Rond half 9 werd het spoor weer vrijgegeven door ProRail en kwam het treinverkeer langzaam op gang. Wel moesten reizigers nog rekening houden met langere reistijden, omdat treinen langzaam moesten rijden op het deel van het traject. Ook tussen Breda en Tilburg was er tijdelijk geen treinverkeer voor InterCity’s mogelijk.

Rond half 9 plaatste @NS_online een bericht dat het spoor weer was vrijgegeven. InterCity’s mochten weer rijden op het traject, waarna de snelbussen weer van het traject werden afgehaald. Het defect aan het spoor zou verholpen zijn, maar uit voorzorg moesten InterCity’s langzaam rijden. Rond het middaguur zou de vertraging afgelopen moeten zijn en zal het treinverkeer weer volgens de reguliere dienstregeling rijden.

{mymaplocation id=99,101,183,236 width=100% height=400px zoom=11 type=google }

Mis niks!

Meld je aan voor de maandelijkse nieuwsbrief!

Schakel javascript in om dit formulier in te dienen

Wanneer goedkope treinkaartjes en uitjes?

Wanneer goedkope treinkaartjes en uitjes?

We kunnen allemaal niet wachten om weer te reizen. Waar we normaal gesproken meer dan 30 aanbiedingen op de website hebben, is dat dit jaar wel even anders. Toch zijn er nog steeds mogelijkheden om goedkoop met de trein te reizen. Hier vertellen wij graag alles over,...

Komen goedkope treinkaartjes weer terug?

Komen goedkope treinkaartjes weer terug?

We kunnen allemaal niet wachten om weer leuke dingen te doen. Ook NS verwacht in de periode na Corona weer treinuitjes, hotelovernachtingen, evenementen en dagjes weg te stimuleren. We moeten immers zo snel mogelijk weer terug naar de oude situatie en...

Meer treinen op drukke trajecten

Meer treinen op drukke trajecten

Het is geen geheim dat NS in 2020 minder reizigers heeft mogen verwelkomen, dan in de voorgaande jaren. NS moet daarom inkrimpen en personeel lijkt hier de dupe van te worden. Toch verwacht NS in 2025 weer op het 'oude' aantal reizigers te zitten en daarom innoveert...