fbpx

Veel gestelde vragen

Veelgestelde vragen

Op deze pagina vindt u de veel gestelde vragen door bezoekers van onze pagina. Heeft u een vraag en bent u benieuwd of hij er al tussen staat? Kijk dan in de onderstaande lijst en wellicht geeft dit meer duidelijkheid over uw probleem.




Tarieven, Prijs en Flexibiliteit van InterCtiy Berlijn

Een treinticket voor de InterCity Berlijn boeken kan bij verschillende aanbieders van internationale treintickets, zoals NS International, Deutsche Bahn, Omio en TheTrainLine. Uiteraard hebben wij de goedkoopste aanbieder al voor u gevonden, maar het is altijd mogelijk om extra opties zoals de reisklasse en flexibiliteit toe te voegen aan uw boeking. Bij de reisklasse kunt u altijd kiezen tussen eerste of tweede klas zitplaatsen. Bij Flexibiliteit kunt u bij tickets van InterCity Berlijn kiezen voor SuperSparPreis Europa, Sparpreis Europa en Flexpreis tarieven. Het verschil zit hem in de mogelijkheid om uw boeking te kunnen wijzigen of annuleren.

Prijs Trein Berlijn

Lees verder

Waar moet ik de Hema code verzilveren?

Een aantal bezoekers heeft gevraagd waar de Hema couponcode kan worden verzilverd. Het is vaak onduidelijk, aangezien u bij aanschaf van deze dagkaart actie verschillende vouchers kreeg.

Antwoord:

  1. Bezoek de website die werd aangegeven in de Hema bevestigings e-mail na aankoop van de tickets.
  2. Selecteer rechtsboven hetzelfde aantal tickets dat u bij Hema heeft besteld. Doorloop het bestelproces.
  3. Controleer de gegevens en voer de vouchercode in.
  4. Na het invoeren van de Hema code zal het bedrag op € 0,- komen te staan.
  5. Bestelling afgerond? Dan ontvangt u de tickets in uw mailbox.
  6. Het NS Eticket en de voucher voor de Hema hotdog en frisdrank dient u uitgeprint mee te nemen op reis.

Contactgegevens Blokker

Bent u opzoek naar de contactgegevens van de klantenservice van Blokker? Dan hebben wij deze even voor u opgezocht en op een rijtje gezet, want contact met Blokker moet natuurlijk vanzelfsprekend zijn. Er zijn regelmatig bezoekers die vragen hebben aan deze populaire aanbieder van treinkaartjes acties en deze moet natuurlijk eenvoudig te bereiken zijn. Kijk hieronder voor het e-mail- en postadres. Daarnaast hebben wij het telefoonnummer en een eventueel contactformulier van de Blokker klantenservice voor u opgezocht.

OV Vragen

Contact met Blokker klantenservice:

Telefoonnummer: 020-8200976 (maandag – vrijdag 09:00 – 18:00 uur).

Emailadres Blokker: Niet beschikbaar

Het contactformulier van Blokker is te vinden door de onderstaande stappen op te volgen:

Ga naar: https://www.blokker.nl/nl/blknl/customerService

Klik op: ‘Contact met Blokker klantenservice’

Klik op: ‘Contact’

Postadres Blokker Klantenservice

Van der Madeweg 13-15
1114 AM Amsterdam
Postbus 94072
1090 GB Amsterdam

Waar kan ik de vouchercode van de AH dagkaart verzilveren/activeren

Regelmatig vragen bezoekers op onze website waar en hoe je de vouchercode van de AH dagkaart actie kan verzilveren/activeren. Daarom hebben wij het stappenplan hiervoor even onder elkaar gezet, zodat er meer duidelijkheid over bestaat.

Heeft u een NS dagkaart gekocht van een andere aanbieder? Dan geldt dit stappenplan niet en zult u het E-ticket stappenplan moeten volgen!

Stappenplan om de AH Vouchercode te activeren/verzilveren:

  1. Koop een AH dagkaart bij één van de AH vestigingen tijdens de actieperiode.
  2. Verzilver/Activeer de actiecode op de kassabon via deze link.
  3. Print de dagkaart uit en neem deze mee tijdens uw reis!

OV Vragen

Moet de AH Dagkaart nog worden geactiveerd?

De AH dagkaart actie moest in het verleden worden geactiveerd/verzilverd via het internet, maar tegenwoordig wordt het reisproduct geladen op een wegwerp OV Chipkaart. Hierdoor wordt het voor klanten/reizigers eenvoudiger gemaakt om van het AH treinkaartje gebruik te maken. Zo is het direct na aankoop mogelijk om met het product te reizen door simpelweg in- en uit te checken bij de OV poortjes/paaltjes.

Meer weten? Bezoek onze Albert Heijn pagina!

AH trein

De AH dagkaart actie van augustus 2015 is lopende tot 23 augustus en te gebruiken tot 04 oktober 2015. Doordeweeks is het vervoersbewijs geldig vanaf 09:00 uur en in het weekend de hele dag.

Wij wensen u een prettige reis!

Vragen

AH Dalkaarten uitverkocht?

T/m zondag 9 juli 2017 is het mogelijk om NS Dalkaarten te kopen bij Albert Heijn. Zijn de NS dalkaarten bij de kassa uitverkocht? Vraag dan of er een kassabon met reserveringscode kan worden gekocht. De code op de bon kunt u online verzilveren, zodat u alsnog gebruik kunt maken van de goedkope AH treinkaartjes en goedkoop met de trein kunt reizen in de zomervakantie.

AH Treinkaartjes

AH Treinkaartjes in juli 2017

De Dagkaarten zijn geldig van 26 juni tot en met 3 september 2017. Ze zijn op maandag t/m vrijdag geldig voor 6.30 uur, tussen 9.00 – 16.00 uur en na 18.30 uur. Op zaterdag en zonder zijn ze de hele dag geldig.

AH Dalkaart voorwaarden

  • 1 dag geldig voor 1 persoon 03 september 2017.
  • Kassabon is geen geldig vervoersbewijs en wordt niet geaccepteerd.
  • De codes op de kassabon kunnen t/m zondag 3 september 2017 worden verzilverd op NS.nl/coupon.
  • Geldig in treinen van NS, Arriva, Breng, Connexxion, Syntus en Veolia..
  • Verplicht in- en uitchecken per vervoerder.
  • Met toeslag geldig in Intercity direct en ICE International. Niet geldig in de Thalys.
  • Retourneren of geld terug is niet mogelijk.

Terug naar: Veelgestelde Vragen

Waar kan ik AH Treinkaartjes kopen?

Een AH Treinkaartje kopen? De treinkaartjes van Albert Heijn zijn verkrijgbaar via de webshop en in de winkel. Vanaf zaterdag 8 april tot en met zondag 21 april zijn er NS dagkaarten met korting verkrijgbaar bij Albert Heijn. Voor € 16,50 bestelt u één NS Dagkaart en bij aankoop van drie of meer betaalt u slechts € 14,50 per stuk. De AH treinkaartjes te koop in april 2019 zijn geldig tot en met 10 juni 2019 en ideaal voor een leuk dagje uit.

AH Treinkaartjes

Lees verder

Alle rechten voorbehouden 2019 - 2020 | Goedkoop-treinkaartje.nl