Heeft u onlangs een dagkaart actie gekocht van Albert Heijn, Blokker, Kruidvat, Hema, de Spoordeelwinkel of Bakker Bart, maar lukt het activeren niet? Neem dan het onderstaande stappenplan nog eens goed door, zodat u wellicht meer duidelijkheid krijgt. Wanneer u zeker weet dat u de juiste stappen heeft gevolgd, maar u een foutmelding krijgt of het activeren niet werkt dient u contact op te nemen met de klantenservice van de NS. Zij hebben inzicht in het systeem en kunnen u vervolgens verder helpen.
Houdt er rekening mee dat bijvoorbeeld voor de treinkaartjes actie van Albert Heijn en Hema een ander stappenplan moet worden gevolgd. Dit staat vermeld in de voorwaarden en de informatie die u heeft ontvangen na bestelling.
Stappenplan voor het activeren van een NS e-ticket
1.) Pak uw couponcode erbij;
2.) Op uw ticket staat een webadres om uw couponcode te activeren;
3.) Ga naar de website;
4.) Voer uw couponcode in;
5.) Geef uw reisdatum op;
6.) Voer uw e-mailadres in;
7.) Activeer uw dagkaart/dagretour.
Werkt het activeren niet?
Neem dan contact op met de NS Klantenservice. De klantenservice van de NS heeft inzicht in het systeem en mogelijke technische fouten, daarbij kunnen zij mogelijk de technische fout herstellen om toekomstige klachten te voorkomen.