Bekijk hier het laatste nieuws rondom het Nederlands treinverkeer.

Verkopen van NS dagkaarten blijkt succes!

Verkopen van NS dagkaarten blijkt succes!

Afgelopen jaar zijn er weer honderden NS dagkaarten verkocht via de handelspagina op onze website. Via een Facebook integratie komen reizigers met elkaar in contact en kunnen zij vraag/aanbod met elkaar combineren. Op deze manier ziet u direct een echt profiel achter...

Lees meer
Onderzoek naar Nazitrein in volle gang

Onderzoek naar Nazitrein in volle gang

Een tijd geleden hebben wij geschreven over de populaire Nazitrein in Polen, waarbij bodemonderzoekers de trein eindelijk zouden hebben gelokaliseerd. Vervolgens hadden de plaatselijke autoriteiten het gebied afgezet om onderzoek te doen naar eventuele bommen die de...

Lees meer
Vragen stelt u via het Hulp Forum!

Vragen stelt u via het Hulp Forum!

Afgelopen jaar hebben wij een Hulp Forum opgezet om de Nederlandse treinreiziger van dienst te kunnen zijn. Hierdoor worden de vragen gearchiveerd en zijn deze door andere bezoekers/reizigers terug te vinden. Op deze manier zijn al enkele honderden reizigers geholpen,...

Lees meer
Trein app blijkt erg populair!

Trein app blijkt erg populair!

In november 2015 heeft Goedkoop-treinkaartje.nl een trein app gelanceerd, waarmee de aanbiedingen naar u toe worden gebracht. Zo ontvangt u een notificatie op uw mobiel, wanneer er een nieuw bericht op onze website wordt geplaatst en bent u altijd op de hoogte van de...

Lees meer
Auto spoorloos na aanrijding met trein bij Purmerend

Auto spoorloos na aanrijding met trein bij Purmerend

Een auto die vanmorgen een botsing had veroorzaakt op de spoorwegovergang bij Purmerend bleek spoorloos bij aankomst van de hulpdiensten. De machinist had direct melding gemaakt van het ongeluk, waarna ambulance, politie en de traumahelikopter waren uitgerukt. Volgens...

Lees meer
Teller voor NS Consumentenclaim staat op ruim 7500

Teller voor NS Consumentenclaim staat op ruim 7500

In eerdere berichten hebben wij aangegeven dat er momenteel voorbereidingen worden getroffen op het aanklagen van de NS, vanwege de overvolle treinen. De organisatie is van mening dat de NS verplicht is om reizigers een zitplaats aan te bieden, aangezien hiervoor...

Lees meer
Aanrijding bij voorschoten met een nog onbekend persoon

Aanrijding bij voorschoten met een nog onbekend persoon

Er is vandaag bij Voorschoten een nog onbekend persoon onder de trein gekomen. Hoe dit heeft kunnen gebeuren is nog onduidelijk, maar alarmdiensten werden direct gealarmeerd om de omgeving af te zetten, hulpverlening te bieden en een onderzoek te starten. Een...

Lees meer
Vals alarm: Bommelding Amsterdam Zuid

Vals alarm: Bommelding Amsterdam Zuid

Gister heeft een tweetal in de trein bij Amsterdam Zuid gepraat over een bom in de trein, waarna verontruste reizigers direct contact hebben opgenomen met de politie. Bij station Amsterdam Zuid werd het tweetal (man en vrouw) uit de trein gehaald en meegenomen naar...

Lees meer
Al 5000 aanmeldingen voor NS ConsumentenClaim

Al 5000 aanmeldingen voor NS ConsumentenClaim

Naar aanleiding van de overvolle treinen van de afgelopen tijd is er een Consumenten Claim tegen de NS opgezet. Volgens ConsumentenClaim is de NS verplicht om iedere reiziger een zitplaats aan te bieden, terwijl veel reizigers elke morgen moeten staan in de trein en...

Lees meer
Machinist opent deuren aan verkeerde kant

Machinist opent deuren aan verkeerde kant

Afgelopen zondag heeft een treinmachinist de deuren van de trein aan de verkeerde kant geopend, waardoor passagiers aan de spoor kant uit de trein konden stappen. Dit gebeurde net op het moment dat een InterCity het station naderde. Gelukkig hebben reizigers er echter...

Lees meer
Twee video’s van stedentrip naar Parijs

Twee video’s van stedentrip naar Parijs

Onlangs heeft Goedkoop-treinkaartje.nl 2 video's gelanceerd, waarin een impressie wordt gegeven van de treinreis per Thalys naar Parijs en de Stedentrip zelf. Hierin is te zien hoe de treinreis per Thalys in zijn werking gaat en krijgt u een goede indruk van het...

Lees meer
Duizenden aanmeldingen voor NS Consumentenclaim

Duizenden aanmeldingen voor NS Consumentenclaim

Bent u de overvolle treinen ook zat? Er is momenteel een initiatief gestart om de NS aansprakelijk te stellen voor de overvolle treinen, aangezien zij hier uiteindelijk ook schuld van hebben en verantwoordelijkheid voor moeten nemen. Via Consumentenclaim.nl is het...

Lees meer
Recordaantal klachten voor de NS

Recordaantal klachten voor de NS

Afgelopen maand zijn er ruim 3600 klachten binnengekomen bij reizigersorganisatie ROVER. De klachten zouden voornamelijk worden veroorzaakt door de overvolle treinen in de ochtendspits vanuit Utrecht Centraal, Woerden, Hilversum, Amsterdam Centraal en Den Bosch. Een...

Lees meer
Trein stilgezet door onbeheerde laptoptas

Trein stilgezet door onbeheerde laptoptas

Vandaag is de trein van Brussel naar Amsterdam stilgezet, doordat reizigers een onbeheerde laptoptas aantroffen. Hierop werd de trein stilgezet bij station Roosendaal, werden hulpdiensten gewaarschuwd en moest het explosievenopruimingsteam komen om de tas te...

Lees meer

Pin It on Pinterest