Reizigers die gebruik maken van een mobiel ticket van NS International ontvangen een automatisch bericht, wanneer zij recht hebben op Geld Terug bij Vertraging bij ICE International. Deze nieuwe functionaliteit moet de klantvriendelijkheid verhogen en het reisgemak vergroten. Daarbij ontvangen reizigers op deze manier sneller en eenvoudiger geld terug, wanneer zij daar recht op hebben. NS International wilt de proef eerst starten met treinen van ICE International, waarna dit mogelijk wordt doorgevoerd voor andere treinen als Thalys, TGV, Eurostar, de IC Brussel en IC Berlijn.
NS Internationaal heeft de functie onlangs toegevoegd en zal deze de komende tijd verbeteren. Voorlopig is enkel het formulier snel benaderbaar en ontvangen reizigers een notificatie via de mobiele app, maar in de toekomst zullen de gegevens mogelijk al voor de gedupeerde worden ingevuld. Woordvoerder Linda Molenaar (marketeer van NS International) is benieuwd naar de ervaringen, feedback en vragen van reizigers.
Geld Terug bij Vertraging
Geld Terug bij Vertraging geldt ook voor treinen van NS en is voor reizigers die langer als 30 of 60 minuten vertraagd zijn. Benieuwd of u recht heeft op geld terug bij vertraging? Klik hier!