Veel gestelde vragen

Op deze pagina vindt u de veel gestelde vragen door bezoekers van onze pagina. Heeft u een vraag en bent u benieuwd of hij er al tussen staat? Kijk dan in de onderstaande lijst en wellicht geeft dit meer duidelijkheid over uw probleem.




NS Meereiskaart combineren met goedkoop treinkaartje

NS Meereiskaart combineren met goedkoop treinkaartje

Benieuwd of het is toegestaan om een NS Meereiskaart te combineren met een goedkoop treinkaartje van bijvoorbeeld VakantieVeilingen, Albert Heijn, Bakker Bart, Blokker, Hema, Kruidvat, La Place en de Spoordeelwinkel. De aanbiedingen worden niet gezien als volwaardige...

Lees meer
NS Keuzedag combineren met NS Meereiskaart

NS Keuzedag combineren met NS Meereiskaart

Bent u abonnementhouder en beschikt u over NS keuzedagen? Het is toegestaan om deze te combineren met een NS Meereiskaart. Deze zijn regelmatig verkrijgbaar met korting, zodat u samen een hele dag onbeperkt kunt reizen door Nederland. De NS Meereiskaart is niet te...

Lees meer
Beschadigde OV Chipkaart

Beschadigde OV Chipkaart

U neemt uw OV Chipkaart elke dag mee op reis en het is heel begrijpelijk dat de OV Chipkaart kapot gaat of beschadigd raakt. Heeft u een beschadigde OV Chipkaart en werkt deze niet meer? Controleer dan eerst de onderstaande zaken. Het is goed mogelijk dat er een...

Lees meer
OV Chipkaart vergeten

OV Chipkaart vergeten

Uw OV Chipkaart vergeten? Dit kan iedereen overkomen en daarom heeft de NS hier een oplossing voor bedacht. Wanneer u een OV Chipkaart met of zonder abonnement bent vergeten dient u een eenmalige OV Chipkaart op het station te kopen, zodat u met een geldig...

Lees meer
Uitchecken vergeten met OV Chipkaart

Uitchecken vergeten met OV Chipkaart

Bent u vergeten uit te checken met uw OV Chipkaart? U kunt 3x per jaar het teveel betaalde saldo terugvragen. De NS en andere OV aanbieders verdienen miljoenen per jaar aan reizigers die het teveel betaalde saldo niet terugvragen, wanneer zij zijn vergeten uit te...

Lees meer
Wat is mijn NS?

Wat is mijn NS?

Op 'Mijn NS' kunt u al uw zaken met de Nederlandse Spoorwegen regelen en inzien. Op het platform kunt u inloggen met uw accountgegevens, waarna u eenvoudig persoonsgegevens, adresgegevens of uw abonnement kunt wijzigen. Tevens is het mogelijk om uw reisgegevens in te...

Lees meer
OV Fiets van NS

OV Fiets van NS

De OV Fiets wordt elk jaar populairder, maar hoe werkt het nou eigenlijk? Waar vind ik de OV Fietsenstalling en hoeveel kost een OV Fiets? Op deze pagina vindt u alle antwoorden omtrent de OV Fiets van de NS. Op het huidige moment zijn er 300 huurlocaties, ongeveer 10...

Lees meer
Geen treinkaartjes van Spoordeelwinkel ontvangen

Geen treinkaartjes van Spoordeelwinkel ontvangen

Heeft u een bestelling geplaatst bij de Spoordeelwinkel, maar geen e-tickets ontvangen? Controleer dan eerst even uw ongewenste mail/spambox, zodat u zeker weet dat u niets heeft ontvangen van de Spoordeelwinkel. Dan raden wij aan contact op te nemen met de...

Lees meer
Geld terug bij vertraging NS International

Geld terug bij vertraging NS International

Heeft u treinkaartjes bij NS International geboekt en heeft u trein vertraging opgelopen? Bij een vertraging van 60 minuten heeft u recht op 25% teruggave en bij een vertraging van 120 minuten en meer is dit 50% van de ticketprijs (enkele reis). Deze percentages voor...

Lees meer
Kortingscode van Spoordeelwinkel

Kortingscode van Spoordeelwinkel

Met een kortingscode van de Spoordeelwinkel die is verstrekt door de NS ontvangt u korting op een uitje. De kortingscode is eenmalig te gebruiken en wordt verstrekt bij bepaalde acties. De kortingscode van de Spoordeelwinkel is niet inwisselbaar voor geld. Waar kan ik...

Lees meer
Geld terug bij vertraging met kortingsactie

Geld terug bij vertraging met kortingsactie

Maakt u gebruik van een kortingsactie en heeft u last gehad van vertraging? Ook dan heeft u recht op geld terug bij vertraging conform de regels van de NS. De hoeveelheid hangt af van het reisproduct en de opgelopen vertraging. Hiervoor maakt u gebruik van formulieren...

Lees meer
Geld terug krijgen bij Spoordeelwinkel

Geld terug krijgen bij Spoordeelwinkel

Heeft u onlangs een aanbieding van de Spoordeelwinkel besteld, maar ben u onverwachts verhinderd? Bij acties van de Spoordeelwinkel staat altijd vermeld dat restitutie niet mogelijk is. Ook wanneer u onverwacht verhinderd bent of de tickets niet meer heeft kunnen...

Lees meer
Waar vind ik aanbiedingen van de Spoordeelwinkel?

Waar vind ik aanbiedingen van de Spoordeelwinkel?

Uiteraard worden de aanbiedingen van de Spoordeelwinkel dagelijks op onze website geplaatst en geupdate. Heeft u vragen m.b.t. een treinkaartjes actie van de Spoordeelwinkel? Stel deze gerust via het contactformulier! Regelmatig is het mogelijk om tijdelijk een...

Lees meer
Dagkaart actie combineren met NS Railrunner

Dagkaart actie combineren met NS Railrunner

Heeft u een goedkope NS dagkaart/NS Dagretour gekocht en wilt u een kind van 4 t/m 11 jaar meenemen in de trein? Het is toegestaan om een actie van de Spoordeelwinkel, ActievandeDag, Albert Heijn, Bakker Bar, Blokker, Hema, Kruidvat en La Place te combineren met een...

Lees meer
AH Dalkaarten uitverkocht?

AH Dalkaarten uitverkocht?

T/m zondag 9 juli 2017 is het mogelijk om NS Dalkaarten te kopen bij Albert Heijn. Zijn de NS dalkaarten bij de kassa uitverkocht? Vraag dan of er een kassabon met reserveringscode kan worden gekocht. De code op de bon kunt u online verzilveren, zodat u alsnog gebruik...

Lees meer

Pin It on Pinterest