Heeft u treinkaartjes bij NS International geboekt en heeft u trein vertraging opgelopen? Bij een vertraging van 60 minuten heeft u recht op 25% teruggave en bij een vertraging van 120 minuten en meer is dit 50% van de ticketprijs (enkele reis). Deze percentages voor geld terug bij vertraging zijn opgesteld a.h.v. de Europese norm.
Geld terug bij Internationale trein
De regeling van geld terug bij vertraging is van toepassing op treinen van verschillende vervoerders. Zo heeft ook recht op compensatie bij de onderstaande vervoerders.
- Thalys
- ICE International
- Eurostar
- TGV
- IC Brussel
- IC Berlijn
- City Night Line (nachttrein/slaaptrein)
- Autotrein
Wanneer u de treinreis per iDeal of creditcard heeft betaald zal het geld op dezelfde rekening worden teruggestort. NS International streeft er naar om binnen 3 weken na ontvangst de compensatie aanvraag in behandeling te nemen. U ontvangt automatisch bericht over de afhandeling van het verzoek. Bent u het niet eens met de beslissing? Dan kunt u contact opnemen met NS International
Contactgegevens NS International
Bent u het oneens met een beslissing, heeft u een vraag of klacht? Neem dan contact op via de onderstaande contactgegevens van NS International.
- Telefoon: +31(0)30-2300023
- Contactformulier: https://support.nsinternational.nl/app/webflow/vraag
Terug naar: Veelgestelde Vragen