Het komt regelmatig voor dat aanbieders niet direct tickets toesturen na bestelling, terwijl dit wel vaak de verwachting is. In sommige gevallen komt het zelfs voor dat er helemaal geen tickets/treinkaartjes worden toegestuurd. Voordat u actie onderneemt raden wij aan de onderstaande punten zorgvuldig door te controleren.
Geen tickets ontvangen?
Onthoudt dat Goedkoop-treinkaartje.nl enkel informeert over de lopende aanbiedingen en geen tickets kan toesturen. Wel hebben wij uiteraard een aantal tips voor u onder elkaar gezet.
- Voer bij uw bestelling het juiste e-mailadres in en controleer deze zorgvuldig, zodat de tickets naar het juiste e-mailadres worden toegestuurd.
- Controleer uw ongewenste mail/spam folder in uw inbox.
- Wacht 1 (maximaal 2 werkdagen), voordat u contact opneemt met de aanbieder.
- Bij uw afschriften treft u het transactienummer, waarmee u in combinatie met uw naam opnieuw tickets kunt aanvragen bij de aanbieder.
Terug naar: Veelgestelde Vragen