Een dagje weg met de trein? De Spoordeelwinkel van NS heeft maandelijks nieuwe treinuitjes in de aanbieding. Lees op deze pagina alles over deze kortingsacties. Heeft u nog vragen? Dan kunt u natuurlijk altijd contact met ons opnemen via het contactformulier! Verder raden wij aan de algemene voorwaarden per actie door te lezen. Deze verschillen per aanbieding.
Vragen over NS Spoordeelwinkel
Dagelijks helpen wij reizigers op weg met vragen over acties, reisproducten of de NS Spoordeelwinkel in het algemeen. Hieronder een aantal van de veelgestelde vragen m.b.t. de NS Spoordeelwinkel.
Het is bij de NS Spoordeelwinkel enkel mogelijk om per iDeal te betalen.
Wanneer er iets verkeerd gaat bij de betaling raden wij aan contact op te nemen met de klantenservice van NS. Zo voorkomt u dat er twee keer een aanbieding wordt besteld.
Voor klachten, vragen of opmerkingen over de NS Spoordeelwinkel neemt u contact op met de NS Klantenservice.
U kunt op verschillende manier contact opnemen met de NS Klantenservice. Direct contact kan via:
WhatsApp: 0612974755
Telefoon: 088 6721002
Of
Bezoek: NS.nl/klantenservice
Ja, bij de NS Spoordeelwinkel kunnen cadeaukaarten worden gekocht en vergeven. Het is tevens mogelijk om een gedeelte van de prijs te betalen met een cadeaukaart. Eerst wordt het saldo opgemaakt, waarna u het restant met iDeal kunt bijbetalen.
Nee, de aanbiedingen van de NS Spoordeelwinkel zijn bedoeld voor de consumenten. Er worden daarom geen Btw-specificaties verstuurd.
Na betaling ontvangt u binnen 60 minuten een bevestigingsmail. In de bevestigingsmail vindt u het e-ticket voor het uitje en een couponcode die online kan worden verzilverd voor een e-ticket reisproduct.
Een e-ticket is het digitale vervoersbewijs. Zo kunt u bij de NS Spoordeelwinkel een e-ticket NS Dagretour, Dagkaart, Enkele Reis, Meereisretour, Groepsticket of andere aanbieding bestellen.
Binnen 60 minuten na bestelling wordt een bevestigingsmail met e-ticket en couponcode verstuurd. De couponcode is in enkele stappen verzilverd. Goedkope treinkaartjes verzilveren kan eenvoudig online.
Heeft u 60 minuten na aankoop geen kaartjes ontvangen? Neem dan contact op met de NS klantenservice. Zij zullen u alsnog voorzien van de juiste producten.
1.) Selecteer een aanbieding en druk op ‘Bestellen’.
2.) Doorloop het bestelproces tot gegevens controleren.
3.) Voer de kortingscode in, waarna de korting wordt verrekend.
Nee, door de scherpe prijzen en tijdelijke aanbiedingen zijn de acties van de NS Spoordeelwinkel niet te annuleren. Tevens wordt er geen geld terug gegeven.
Geboekte arrangementen, hotelovernachtingen of treinkaartjes kunnen niet meer worden geruild, omgeboekt, gewijzigd of geannuleerd.
Ja, de gegevens die bij het bestel en verzilverproces worden ingevoerd zijn bindend. Tickets kunnen daarna niet meer worden overgedragen.
Na betaling ontvangt u een unieke code die online kan worden verzilverd. Na verzilvering ontvangt u een digitaal treinkaartje. Met de QR-code op het treinkaartje kunt u in- en uitchecken bij OV poortjes met een scanner. De scanner is te herkennen aan een QR-code symbool.