Op ‘Mijn NS’ kunt u al uw zaken met de Nederlandse Spoorwegen regelen en inzien. Op het platform kunt u inloggen met uw accountgegevens, waarna u eenvoudig persoonsgegevens, adresgegevens of uw abonnement kunt wijzigen. Tevens is het mogelijk om uw reisgegevens in te zien en eventueel te exporteren voor uw werkgever of administratie. Tevens kunt u een OV Chipkaart koppelen, betaalmogelijkheden koppelen en heeft u alle abonnementszaken in eigen beheer.
Functies van Mijn NS
Via mijn NS regelt u al uw zaken met de NS. Hieronder vindt u een overzicht van de verschillende functionaliteiten.
- Beheer van persoonsgegevens, adresgegevens en betaalgegevens.
- Status inzien van uw reisproducten, geldigheidsduur van uw NS abonnement of het resterende aantal Keuzedagen.
- Status inzien van uw bestellingen.
- Inzien van uw reishistorie, notities toevoegen voor later of het exporteren van uw reisgegevens voor een werkgever of uw persoonlijke administratie.
- Facturen inzien van o.a. abonnementen, de OV Fiets of gemaakte kosten.
- Bij vertragingen van 30 minuten of langer kunt u geld terug krijgen. Geld terug bij Vertraging is mogelijk vanaf 48 uur na uw treinreis.
- Vergeten uit te checken? U kunt maximaal 3x per jaar geld terug vragen, wanneer u vergeet uit te checken met uw OV Chipkaart.
Mijn NS abonnement wijzigen
U kunt uw abonnement veilig, gemakkelijk en eenvoudig zelf wijzigen en beheren. Komt u er niet uit? Neem dan contact op met de NS Klantenservice.
- Telefoon: 030 751 51 55
- Contactformulier: Klik hier
Beheer uw abonnement
- Doorlopend abonnement wijzigen
- Reisklasse van uw Keuzedagen wijzigen
- Keuzedagen toevoegen of beëindigen
- Extra abonnement toevoegen, zoals het KidsVrij abonnement of een OV Fiets abonnement.
- Betaalmogelijkheden en persoonsgegevens toevoegen/wijzigen.
- OV Chipkaart toevoegen aan NS account.
Terug naar: Veelgestelde Vragen