Wat is mijn NS?

Op 'Mijn NS' kunt u al uw zaken met de Nederlandse Spoorwegen regelen en inzien. Op het platform kunt u inloggen met uw accountgegevens, waarna u eenvoudig persoonsgegevens, adresgegevens of uw abonnement kunt wijzigen. Tevens is het mogelijk om uw reisgegevens in te zien en eventueel te exporteren voor uw werkgever of administratie. Tevens kunt u een OV Chipkaart koppelen, betaalmogelijkheden koppelen en heeft u alle abonnementszaken in eigen beheer.

Abonnement van NS

Functies van Mijn NS

Via mijn NS regelt u al uw zaken met de NS. Hieronder vindt u een overzicht van de verschillende functionaliteiten.

  • Beheer van persoonsgegevens, adresgegevens en betaalgegevens.
  • Status inzien van uw reisproducten, geldigheidsduur van uw NS abonnement of het resterende aantal Keuzedagen.
  • Status inzien van uw bestellingen.
  • Inzien van uw reishistorie, notities toevoegen voor later of het exporteren van uw reisgegevens voor een werkgever of uw persoonlijke administratie.
  • Facturen inzien van o.a. abonnementen, de OV Fiets of gemaakte kosten.
  • Bij vertragingen van 30 minuten of langer kunt u geld terug krijgen. Geld terug bij Vertraging is mogelijk vanaf 48 uur na uw treinreis.
  • Vergeten uit te checken? U kunt maximaal 3x per jaar geld terug vragen, wanneer u vergeet uit te checken met uw OV Chipkaart.

Mijn NS abonnement wijzigen

U kunt uw abonnement veilig, gemakkelijk en eenvoudig zelf wijzigen en beheren. Komt u er niet uit? Neem dan contact op met de NS Klantenservice.

  • Telefoon: 030 751 51 55
  • Contactformulier: Klik hier

Beheer uw abonnement

  • Doorlopend abonnement wijzigen
  • Reisklasse van uw Keuzedagen wijzigen
  • Keuzedagen toevoegen of beëindigen
  • Extra abonnement toevoegen, zoals het KidsVrij abonnement of een OV Fiets abonnement.
  • Betaalmogelijkheden en persoonsgegevens toevoegen/wijzigen.
  • OV Chipkaart toevoegen aan NS account.

Terug naar: Veelgestelde Vragen

Goedkoop treinkaartje logo

. . . . .

Deel deze pagina!

Close