Geen treinkaartjes van Spoordeelwinkel ontvangen

Heeft u een bestelling geplaatst bij de Spoordeelwinkel, maar geen e-tickets ontvangen? Controleer dan eerst even uw ongewenste mail/spambox, zodat u zeker weet dat u niets heeft ontvangen van de Spoordeelwinkel. Dan raden wij aan contact op te nemen met de klantenservice van de Spoordeelwinkel, zodat zij u de treinkaartjes/e-tickets nogmaals kunnen toesturen. Hiervoor dient u enkel de naam, adres en woonplaats op te geven, waarna de (trein)tickets nogmaals worden toegestuurd. Uit veiligheidsoverwegingen wordt het e-mailadres niet aangepast.

OV Vragen

Contact met Spoordeelwinkel

De Spoordeelwinkel is op werkdagen bereikbaar van 8.00-22.00 uur, op zaterdag van 9.00-18.00 uur en op zondag van 09.00-12.00 uur.


Terug naar: Veelgestelde Vragen

Ontvang aanbiedingen

Nieuwe dienstregeling NS: eerder en later reizen met de trein

Nieuwe dienstregeling NS: eerder en later reizen met de trein

Met de invoering van een nieuwe dienstregeling kunnen treinreizigers vanaf zondag op meer momenten van de dag met de trein reizen. Vanuit verschillende plaatsen is het mogelijk om eerder in de ochtend of juist later in de avond te vertrekken. Daarnaast breidt de NS...

NS-prestaties verbeteren ondanks verslechterende staat van het spoor

NS-prestaties verbeteren ondanks verslechterende staat van het spoor

Ondanks de toenemende slijtage van het Nederlandse spoornet en een groeiend aantal storingen, zijn de prestaties van de NS in het afgelopen jaar verbeterd. Treinen reden vaker op tijd en reizigers hadden vaker een zitplaats. Dat blijkt uit de eindejaarsprognose die de...

Militaire treinen krijgen voorrang op spoorverkeer

Militaire treinen krijgen voorrang op spoorverkeer

Treinen die militair materieel vervoeren krijgen in de toekomst voorrang op reizigers- en goederentreinen. Dat heeft demissionair staatssecretaris Thierry Aartsen van Infrastructuur en Waterstaat besloten. Volgens hem is de maatregel nodig vanwege de toegenomen...

Pin It on Pinterest