Geen treinkaartjes van Spoordeelwinkel ontvangen

Heeft u een bestelling geplaatst bij de Spoordeelwinkel, maar geen e-tickets ontvangen? Controleer dan eerst even uw ongewenste mail/spambox, zodat u zeker weet dat u niets heeft ontvangen van de Spoordeelwinkel. Dan raden wij aan contact op te nemen met de klantenservice van de Spoordeelwinkel, zodat zij u de treinkaartjes/e-tickets nogmaals kunnen toesturen. Hiervoor dient u enkel de naam, adres en woonplaats op te geven, waarna de (trein)tickets nogmaals worden toegestuurd. Uit veiligheidsoverwegingen wordt het e-mailadres niet aangepast.

OV Vragen

Contact met Spoordeelwinkel

De Spoordeelwinkel is op werkdagen bereikbaar van 8.00-22.00 uur, op zaterdag van 9.00-18.00 uur en op zondag van 09.00-12.00 uur.


Terug naar: Veelgestelde Vragen

Ontvang aanbiedingen

NS positief over uitspraak in zaak rond hoofdrailnetconcessie

NS positief over uitspraak in zaak rond hoofdrailnetconcessie

De Nederlandse Spoorwegen (NS) reageert positief op de recente uitspraak van het College van Beroep voor het bedrijfsleven (CBb) in de zaak over de gunning van de hoofdrailnetconcessie. Het CBb heeft besloten vragen voor te leggen aan het Europese Hof van Justitie...

Goedkope NS-dagkaarten via HEMA en Kruidvat voorlopig verleden tijd

Goedkope NS-dagkaarten via HEMA en Kruidvat voorlopig verleden tijd

Jarenlang konden reizigers terecht bij winkels als HEMA, Kruidvat, Albert Heijn en Primera voor voordelige NS-dagkaarten. Voor een bedrag van rond de 19 euro reisden treinpassagiers een hele dag onbeperkt door Nederland, vaak in de daluren en in het weekend. De acties...

Pin It on Pinterest