Geen treinkaartjes van Spoordeelwinkel ontvangen

Heeft u een bestelling geplaatst bij de Spoordeelwinkel, maar geen e-tickets ontvangen? Controleer dan eerst even uw ongewenste mail/spambox, zodat u zeker weet dat u niets heeft ontvangen van de Spoordeelwinkel. Dan raden wij aan contact op te nemen met de klantenservice van de Spoordeelwinkel, zodat zij u de treinkaartjes/e-tickets nogmaals kunnen toesturen. Hiervoor dient u enkel de naam, adres en woonplaats op te geven, waarna de (trein)tickets nogmaals worden toegestuurd. Uit veiligheidsoverwegingen wordt het e-mailadres niet aangepast.

OV Vragen

Contact met Spoordeelwinkel

De Spoordeelwinkel is op werkdagen bereikbaar van 8.00-22.00 uur, op zaterdag van 9.00-18.00 uur en op zondag van 09.00-12.00 uur.


Terug naar: Veelgestelde Vragen

  1. Reacties (0)

  2. Laat je reactie achter

Reacties (0)

Er zijn nog geen reacties

Leuke ervaring, tips of een vraag? Deel het!

  1. Voor en door treinreizigers!
0 Karakters
Bijlagen (0 / 3)
Deel jouw locatie

Deel deze pagina!

Close