Reclame op NS Informatieborden

Vanaf september start NS met een proef met reclame op NS Informatieborden. De proef zal in 137 InterCity’s te zien zijn waar slechts één keer per week een advertentie wordt getoond. De reclame zal minimaal worden ingezet, aangezien reisinformatie voorop staat. De advertenties zullen aansluiten bij de reisbeleving van reizigers en bij NS.

Meereiskaart

Waarom gaat NS adverteren?

De opbrengsten van de extra advertentieruimte wil NS voor de reiziger gebruiken. Het adverteren op NS Informatieborden moet bijdragen aan de reisbeleving en reizigers inspireren.

Hoe NS het succes van de proef bepaalt is niet duidelijk.

Ontvang aanbiedingen

Wijnfeesten aan de Moezel met de trein

Wijnfeesten aan de Moezel met de trein

tel je voor: glooiende wijnhellingen, middeleeuwse vakwerkdorpjes, boten die over de bochtige Moezel glijden en overal klinkende glazen vol sprankelende Riesling. Welkom aan de Moezel; een van de oudste wijnregio’s van Europa en een magneet voor levensgenieters. Elk...

Met de trein naar Muziekfestivals in België

Met de trein naar Muziekfestivals in België

België is al decennialang een favoriete festivalbestemming voor Nederlanders. Of je nu droomt van dansen onder lasers op Tomorrowland, headbangen bij Rock Werchter of chillen op Gent Jazz, de zuiderburen hebben voor elke muziekliefhebber een festival. En het mooiste:...

NS Flex Dal Voordeel voor jongeren: 40% korting op treinreizen

NS Flex Dal Voordeel voor jongeren: 40% korting op treinreizen

Ben je tussen de 12 en 17 jaar? Dan kun je als jongere profiteren van gratis NS Flex Dal Voordeel. Hiermee reis je met 40% korting in de daluren, in het weekend en op feestdagen, ideaal voor school, stage, vriendenbezoek of een dagje uit. Zolang je jonger bent dan 18,...

Pin It on Pinterest