Directe Eurostar naar Londen vanaf 30 april 2020

Het is eindelijk zover! Vanaf 30 april 2020 zal de eerste directe Eurostar vanaf Amsterdam Centraal vertrekken om 7:48 uur. Met een reistijd van ongeveer 4 uur zal de trein naar Londen St. Pancras rijden zonder grenscontrole op station Brussel-Zuid. Dit was sinds 2018 het probleem voor treinreizigers naar Londen. Zowel de prijs van een treinkaartje naar Londen als de totale reistijd kon hierdoor niet naar beneden. Kaartjes gaan vanaf 11 februari 2020 in de verkoop voor 40 euro per enkele reis.

Snel, duurzaam en voordelig!

Met deze directe Eurostar hopen wij dat er een duurzaam, voordelig en snel alternatief voor het vliegtuig wordt geboden. Het was nog nooit mogelijk om voor slechts 40 euro en 4 uur naar Londen te reizen vanaf Amsterdam CS, waardoor zowel de zakelijke als recreatieve reizigers het vliegtuig prefereerde boven de trein. Met de directe verbinding hopen wij dat reizigers kiezen voor het duurzame en bijna even snelle alternatief. Zo kom je aan in hartje centrum en heb je geen transfer vanaf het vliegveld nodig. Daarbij bespaar je 80% CO2-uitstoot en lever je niks in op comfort en prijs.

Eurostar naar Londen

Vanaf Nederland vertrek je vanaf station Amsterdam of Rotterdam voor een directe Eurostar naar Londen. Route Eurostar naar Londen

Ontvang aanbiedingen

Treinkaartje voor de trein naar Aalst

Treinkaartje voor de trein naar Aalst

Aalst is een charmante stad in Oost-Vlaanderen, bekend om haar historische centrum, gezellige pleinen en natuurlijk het wereldberoemde carnaval dat op de UNESCO-lijst staat. Het is een fijne bestemming voor een dagje weg of een korte stedentrip, met leuke winkels,...

Treinkaartje in Nederland behoort tot de duurste van Europa

Treinkaartje in Nederland behoort tot de duurste van Europa

De Nederlandse Spoorwegen (NS) ontvangen in vergelijking met spoorbedrijven in andere Europese landen relatief weinig subsidie. Dat zorgt ervoor dat treinreizen in Nederland relatief duur is en voor een groeiende groep reizigers moeilijk betaalbaar wordt. Nederland...

Meer grote spoorstoringen dan toegestaan in 2025

Meer grote spoorstoringen dan toegestaan in 2025

ProRail voldoet dit jaar niet aan de prestatieafspraken met het ministerie van Infrastructuur en Waterstaat. Het bedrijf mocht maximaal 520 storingen met grote impact op het treinverkeer hebben, maar dat aantal is inmiddels opgelopen tot 530. Dit jaar al 530 storingen...

Pin It on Pinterest