NS moet beter communiceren naar reizigers

NS moet beter communiceren naar reizigers

Regelmatig hebben reizigers last van vertraging. Niet alleen door verstoringen, defecten en ongelukken. Ook werkzaamheden zorgen voor vertraging en in deze gevallen kan NS beter communiceren. Dit concludeert reizigersvereniging Rover. Analyse van klachten De klachten...
Vaker storing in 1e helft 2015

Vaker storing in 1e helft 2015

Treinen in Nederland hebben vaker last van storingen in de eerste helft van 2015 in vergelijking met dezelfde periode vorig jaar. Zo zouden er in de eerste helft van 2014 1131 storingen, terwijl er dit jaar al 1340 waren. Volgens een woordvoerder van de Nederlandse...
Vaker storing in 1e helft 2015

Arriva treinen uitgerust met camera aan voorkant

Afgelopen week heeft Arriva aangekondigd dat zij met een proef zijn gestart, waarbij ze 2 van hun treinen hebben uitgerust met een camera aan de voorkant. Hiermee zouden zij calamiteiten aan hun treinen sneller willen oplossen, zodat de overlast voor reizigers...
Vaker storing in 1e helft 2015

Treinen vertrekken 17 seconden eerder door afteller

Door een proef van ProRail op station Hilversum en Hilversum Sportpark is duidelijk geworden dat treinen 17 seconden eerder kunnen vertrekken door een zogenoemde afteller. De NS afteller is een extra klok op het perron die aftelt naar het moment dat de trein eigenlijk...
Vaker storing in 1e helft 2015

Vertraging tussen Eindhoven en Breda

Door een defect aan het spoor op het traject van Eindhoven naar Breda moesten reizigers rekening houden met vertragingen. De NS had direct snelbussen ingezet op het traject om de grote hoeveelheid reizigers te vervoeren. Rond half 9 werd het spoor weer vrijgegeven...

Pin It on Pinterest