Waar kan ik heen met OV- en NS Klachten?

Heeft u een klacht over een vervoerder of over het Openbaar Vervoer in het algemeen? Dan is er onlangs een nieuw forum opgezet voor de Nederlandse treinreiziger! Dit forum is bedoeld om de reiziger een stem te geven en op weg te helpen. Op dit forum kunt u heel eenvoudig een vraag stellen door een account aan te maken of in te loggen met Facebook. Zo kunt u er terecht voor NS Klachten, OV Klachten, Reiservaringen, Treinkaartjes acties en nog veel meer! Heeft u geen vraag, maar helpt u graag andere reizigers? Dan kunt u dit uiteraard ook kwijt op dit forum!

OV Vragen

Ontvang aanbiedingen

Trein Nieuws Nederland

Code rood: neem water mee in de trein!

Het KNMI heeft voor een groot deel van Nederland code rood afgegeven vanwege de aanhoudende extreme hitte. Ook de komende dagen blijven de temperaturen hoog. NS en ProRail houden daarom rekening met extra uitdagingen op het spoor en nemen verschillende maatregelen om...