Koffer vergeten in de trein?

Bent u een koffer vergeten in de trein? Dan wilt u deze natuurlijk z.s.m. terug! Vraag daarom direct op het station bij een NS Service loket of uw koffer is afgegeven. Wanneer dit niet het geval is raden wij aan om het opsporingsformulier in te vullen en-/of het telefoonnummer van het NS Gevonden Voorwerpen loket te bellen.

NS opsporingsformulier

Klik hier voor het formulier!

Telefoonnummer van NS gevonden voorwerpen

0900-321 21 00 (€ 0,80 per minuut) werkdagen van 08.00 tot 20.00 uur.

Koffer gevonden in de trein?

Heeft u juist een koffer gevonden in de trein? Geef deze dan aan personeel in de trein of op het station. Mocht dit niet gelukt zijn kunt u de koffer altijd telefonisch aangeven aan de NS Klantenservice via telefoonnummer: klantenservice 030-751 51 55.

Nog vragen? Stel ze hieronder!

Ontvang aanbiedingen

Met kinderen naar de kerstmarkt in Duitsland per trein

Met kinderen naar de kerstmarkt in Duitsland per trein

Een bezoek aan een Duitse kerstmarkt is voor veel gezinnen een jaarlijks hoogtepunt. De geur van geroosterde amandelen, de warme chocolademelk en de gezellige sfeer maken het een perfecte gezinsuitstap. Natuurlijk reis je met de trein naar een kerstmarkt in Duitsland,...

Minder treinen rond Schiphol door drie weken spooronderhoud

Minder treinen rond Schiphol door drie weken spooronderhoud

Van 15 november tot en met 7 december voert ProRail groot onderhoud uit aan het spoor op en rond station Schiphol Airport. Tijdens deze periode zijn slechts drie van de zes sporen beschikbaar, wat grote gevolgen heeft voor het treinverkeer in de regio Amsterdam....

Treinkaartje wordt in 2026 gemiddeld 6,5 procent duurder

Treinkaartje wordt in 2026 gemiddeld 6,5 procent duurder

Vanaf 1 januari 2026 stijgt de prijs van een treinkaartje en de meeste NS-abonnementen met gemiddeld 6,52 procent. Dat is minder dan de eerder verwachte stijging van 12 procent. Voor kinderen tot en met 11 jaar verandert de prijs niet. NS past daarnaast de tarieven...

Pin It on Pinterest