Ik kan niet inloggen op Mijn Ov-chipkaart

Kunt u niet inloggen op 'Mijn Ov-chipkaart'? Dan kan dit van verschillende factoren afhangen. Lees hieronder wat er aan de hand kan zijn en wat u in dit geval zou moeten doen. Heeft u helemaal nog geen toegang op Mijn Ov-chipkaart? Registreer u dan via de website en let er hierbij op dat u geen onnodige spaties invoert of het verkeerde e-mail adres opgeeft.

Wat is er mogelijk aan de hand?

  • U bent de inloggegevens vergeten of kwijt. In dit geval raden wij u aan om opnieuw uw gegevens op te vragen op de website.
  • U heeft een spatie achter uw gebruikersnaam gezet bij het registreren. Voer in dit geval ook een spatie in bij het inloggen.
  • Wanneer u 3 keer de verkeerde inloggegevens invoert zal uw account de komende 24 uur worden geblokkeerd uit veiligheidsoverwegingen.
  • Wanneer u binnen 3 dagen 6 keer de verkeerde inloggegevens heeft ingevoerd zal uw account de komende 72 uur worden geblokkeerd.
  • Soms kunt u wegens onderhoud niet inloggen op de website (probeer het later nog eens).

Heeft u bij de registratie een verkeerd e-mailadres opgegeven? Bel dan de klantenserivce 0900-0980 (€ 0.10 p.m.) en verzoek de medewerker om uw account te verwijderen. Maak vervolgens opnieuw een account aan met het juiste e-mailadres en doe dit het liefst nog op dezelfde dag, zodat u geen gaten in het transactieoverzicht krijgt.

  1. Reacties (0)

  2. Laat je reactie achter

Reacties (0)

Er zijn nog geen reacties

Leuke ervaring, tips of een vraag? Deel het!

  1. Voor en door treinreizigers!
0 Karakters
Bijlagen (0 / 3)
Deel jouw locatie

Deel deze pagina!

Close