Geen tickets ontvangen na bestelling ICE International

Regelmatig vragen reizigers waarom zij geen tickets hebben ontvangen, nadat zij een treinticket hebben besteld bij NS International of ICE International. Dit zou kunnen komen, omdat de treintickets van sommige vervoerders niet per e-mail worden toegestuurd. Tickets van ICE International worden vaak per post opgestuurd, waardoor u geen treinkaartjes per e-mail zult ontvangen.

ICE Trein

Ontvang aanbiedingen

Treinkaartje voor de trein naar de Moezel

Treinkaartje voor de trein naar de Moezel

De Moezel is een van de mooiste regio’s van Duitsland, bekend om haar steile wijngaarden, kastelen, vakwerkdorpen en kronkelende rivierlandschap. Het is een ideale bestemming voor een ontspannen vakantie, een romantisch weekend of een actieve trip vol wandelen en...

Station Middelburg ondergaat grootschalige modernisering

Station Middelburg ondergaat grootschalige modernisering

ProRail, NS en de gemeente Middelburg starten de komende jaren met een uitgebreide vernieuwing van station Middelburg en het omliggende stationsgebied. Het stationsgebouw wordt gerestaureerd en opnieuw ingedeeld, terwijl ook de perronkap, voetgangerstunnel en...

Pin It on Pinterest