Vermiste meisjes in verkeerde trein gestapt

Afgelopen week deed de politie een oproep aan iedereen in de omgeving van Oss om uit te kijken naar 2 vermiste meisjes van 10 en 11 jaar oud. Zij zouden voor het laatst zijn gezien in de Willy Andriessenstraat te Oss op een blauwe omafiets, maar later spoorloos zijn verdwenen.

Door de ophef die het vervolgens veroorzaakte op Sociale Media zijn de meisjes uiteindelijk weer gevonden op het station van Nijmegen. De meisjes verklaarde dat zij verdwaalt waren en in de verkeerde trein waren gestapt. De meisjes zijn door de politie meegenomen en bij de ouders afgeleverd.

{mymaplocation id=355,325 width=100% height=400px zoom=11 type=google }

Ontvang aanbiedingen

Trein Nieuws Nederland

Code rood: neem water mee in de trein!

Het KNMI heeft voor een groot deel van Nederland code rood afgegeven vanwege de aanhoudende extreme hitte. Ook de komende dagen blijven de temperaturen hoog. NS en ProRail houden daarom rekening met extra uitdagingen op het spoor en nemen verschillende maatregelen om...