Reclame op NS Informatieborden

Vanaf september start NS met een proef met reclame op NS Informatieborden. De proef zal in 137 InterCity’s te zien zijn waar slechts één keer per week een advertentie wordt getoond. De reclame zal minimaal worden ingezet, aangezien reisinformatie voorop staat. De advertenties zullen aansluiten bij de reisbeleving van reizigers en bij NS. Meereiskaart

Waarom gaat NS adverteren?

De opbrengsten van de extra advertentieruimte wil NS voor de reiziger gebruiken. Het adverteren op NS Informatieborden moet bijdragen aan de reisbeleving en reizigers inspireren. Hoe NS het succes van de proef bepaalt is niet duidelijk.

Ontvang aanbiedingen

NS positief over uitspraak in zaak rond hoofdrailnetconcessie

NS positief over uitspraak in zaak rond hoofdrailnetconcessie

De Nederlandse Spoorwegen (NS) reageert positief op de recente uitspraak van het College van Beroep voor het bedrijfsleven (CBb) in de zaak over de gunning van de hoofdrailnetconcessie. Het CBb heeft besloten vragen voor te leggen aan het Europese Hof van Justitie...

Goedkope NS-dagkaarten via HEMA en Kruidvat voorlopig verleden tijd

Goedkope NS-dagkaarten via HEMA en Kruidvat voorlopig verleden tijd

Jarenlang konden reizigers terecht bij winkels als HEMA, Kruidvat, Albert Heijn en Primera voor voordelige NS-dagkaarten. Voor een bedrag van rond de 19 euro reisden treinpassagiers een hele dag onbeperkt door Nederland, vaak in de daluren en in het weekend. De acties...

Pin It on Pinterest