Reclame op NS Informatieborden

Vanaf september start NS met een proef met reclame op NS Informatieborden. De proef zal in 137 InterCity’s te zien zijn waar slechts één keer per week een advertentie wordt getoond. De reclame zal minimaal worden ingezet, aangezien reisinformatie voorop staat. De advertenties zullen aansluiten bij de reisbeleving van reizigers en bij NS. Meereiskaart

Waarom gaat NS adverteren?

De opbrengsten van de extra advertentieruimte wil NS voor de reiziger gebruiken. Het adverteren op NS Informatieborden moet bijdragen aan de reisbeleving en reizigers inspireren. Hoe NS het succes van de proef bepaalt is niet duidelijk.

Ontvang aanbiedingen

Met kinderen op stedentrip naar Duitsland per trein

Met kinderen op stedentrip naar Duitsland per trein

Een stedentrip naar Duitsland is voor gezinnen een fijne manier om er even tussenuit te gaan. De reis is kort, de steden zijn overzichtelijk en kindvriendelijke activiteiten zijn nooit ver weg. De trein maakt het extra ontspannen: geen files, geen gedoe met parkeren...

Met kinderen op stedentrip naar België per trein

Met kinderen op stedentrip naar België per trein

Een stadstocht met het gezin naar België is ideaal per trein: comfortabel, ontspannen en midden in de stad. Dankzij de EuroCity en EuroCity Direct-verbindingen van NS International reis je vanuit Nederland naar Belgische steden zonder overstapstress. Voor kinderen...

NS bestelt 36 nieuwe sprinters, tevens inzetbaar als InterCity

NS bestelt 36 nieuwe sprinters, tevens inzetbaar als InterCity

De NS trekt ruim 400 miljoen euro uit voor de aankoop van 36 nieuwe sprintertreinen. Deze zogeheten Flirt Flex-treinen worden gebouwd door de Zwitserse fabrikant Stadler en krijgen het klassieke geelblauwe NS-uiterlijk. De eerste treinstellen worden vanaf 2030 op het...

Pin It on Pinterest