Moeder vergeet 2 kinderen op station Amersfoort

Gister is een moeder met haast haar 2 kinderen vergeten op station Amersfoort. In de rijdende trein heeft de moeder gezocht naar haar kinderen, maar kwam zij erachter dat zij deze heeft laten staan op het perron in Amersfoort. De dienstdoende conductrice heeft zich vervolgens ontfermd over de moeder en contact gezocht met de medewerkers van Service en Veiligheid op station Amersfoort.

Kinderen opgevangen

De 2 kinderen waren reeds opgevangen door medewerkers van Service en Veiligheid en naar een verwarmde locatie gebracht. Daar konden zij onder het genot van een snack en frisdrankje wachten op hun moeder. De conductrice van NS had geregeld dat de moeder gratis mocht terugreizen naar Amersfoort, waar de familie weer werd herenigd.

Ontvang aanbiedingen

Trein Nieuws Nederland

Code rood: neem water mee in de trein!

Het KNMI heeft voor een groot deel van Nederland code rood afgegeven vanwege de aanhoudende extreme hitte. Ook de komende dagen blijven de temperaturen hoog. NS en ProRail houden daarom rekening met extra uitdagingen op het spoor en nemen verschillende maatregelen om...