200 Drinkwaterpunten voor treinreizigers

Woensdagochtend is het eerste watertappunt van NS in gebruik genomen. In samenwerking met drinkwaterbedrijf PWN tapten directieleden en medewerkers water voor reizigers bij het eerste watertappunt op treinstation Alkmaar.

200 NS Drinkwaterpunten

Het is de bedoeling dat er in 2019 nog 200 waterpunten bijkomen met drinkwater voor reizigers. De drinkwater punten zijn bedoelt om de reis comfortabeler te maken en het drinken van water te stimuleren. Voor de 200 waterpunten wordt ruim 3 miljoen euro geïnvesteerd.

Ontvang aanbiedingen

Trein Nieuws Nederland

Code rood: neem water mee in de trein!

Het KNMI heeft voor een groot deel van Nederland code rood afgegeven vanwege de aanhoudende extreme hitte. Ook de komende dagen blijven de temperaturen hoog. NS en ProRail houden daarom rekening met extra uitdagingen op het spoor en nemen verschillende maatregelen om...