Heeft u de prachtige collectie van het Rijksmuseum nog nooit gezien? Dan moet u hem zeker een keer gaan bekijken. Sinds april 2013 heeft het rijksmuseum te Amsterdam haar deuren opnieuw geopend en verwerkt sindsdien weer duizenden bezoekers per dag. Het rijksmuseum is een trekpleister voor toeristen, maar als inwoner van Nederland moet u het natuurlijk een keer gezien hebben.
Kunstwerken als De nachtwacht, Zelfportret, De aardappeleters en Het melkmeisje zijn stukken van Vincent van Gogh die u zeker gezien moet hebben. Voor slechts € 15,- kunt u het rijksmuseum bezoeken en kinderen tot en met 18 jaar mogen zelfs gratis. Daarbij krijgt u met een CJP 50% korting op de reguliere ticketprijs.
Rijksmuseum met korting
Tijdelijks bestelt u voor € 35 (2e klas) en € 42 (1e klas) een trein + tram + entree combiticket voor het Rijksmuseum. Deze kortingsactie is te bestellen t/m 02 januari en geldig t/m 31 januari 2020 in treinen van Arriva, Breng, Connexxion, NS, Keolis en Veolia. Naast een Dagretour Amsterdam Centraal ontvangt u bij deze aanbieding een GVB dagretour naar het Rijksmuseum en een entreebewijs, waarmee uw dag compleet is.
Wij raden u aan om met het Openbaar Vervoer naar het rijksmuseum te gaan, zodat u geen last heeft van hoge parkeer- of benzinkosten. Daarnaast omzeilt u file- en parkeerproblemen met het Openbaar Vervoer. Het is vrij eenvoudig, omdat u van verschillende treinstations gebruik kunt maken. Hieronder hebben wij een lijst gemaakt van treinstations en de bijbehorende buslijnen voor het rijksmuseum.
Een stedentrip naar Duitsland is voor gezinnen een fijne manier om er even tussenuit te gaan. De reis is kort, de steden zijn overzichtelijk en kindvriendelijke activiteiten zijn nooit ver weg. De trein maakt het extra ontspannen: geen files, geen gedoe met parkeren...
Een stadstocht met het gezin naar België is ideaal per trein: comfortabel, ontspannen en midden in de stad. Dankzij de EuroCity en EuroCity Direct-verbindingen van NS International reis je vanuit Nederland naar Belgische steden zonder overstapstress. Voor kinderen...
De NS trekt ruim 400 miljoen euro uit voor de aankoop van 36 nieuwe sprintertreinen. Deze zogeheten Flirt Flex-treinen worden gebouwd door de Zwitserse fabrikant Stadler en krijgen het klassieke geelblauwe NS-uiterlijk. De eerste treinstellen worden vanaf 2030 op het...
Jouw privacy instellingen
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij en onze partners technologieën zoals cookies om informatie over het apparaat op te slaan en/of te openen. Toestemming voor deze technologieën stelt ons en onze partners in staat om persoonlijke gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site te verwerken en om gepersonaliseerde en niet-gepersonaliseerde advertenties te tonen. Als u geen toestemming geeft of deze intrekt, kan dit invloed hebben op bepaalde functies.
Klik hieronder om in te stemmen met het bovenstaande of om specifieke keuzes te maken. Je keuzes zullen alleen worden toegepast op deze site. Je kunt je instellingen te allen tijde wijzigen, inclusief het intrekken van je toestemming, door gebruik te maken van de knoppen op het Cookiebeleid of door te klikken op de knop 'Toestemming beheren' onderaan het scherm.
Functioneel
Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt.De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een site of over verschillende sites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.