Reclame op NS Informatieborden

Vanaf september start NS met een proef met reclame op NS Informatieborden. De proef zal in 137 InterCity’s te zien zijn waar slechts één keer per week een advertentie wordt getoond. De reclame zal minimaal worden ingezet, aangezien reisinformatie voorop staat. De advertenties zullen aansluiten bij de reisbeleving van reizigers en bij NS.

Meereiskaart

Waarom gaat NS adverteren?

De opbrengsten van de extra advertentieruimte wil NS voor de reiziger gebruiken. Het adverteren op NS Informatieborden moet bijdragen aan de reisbeleving en reizigers inspireren.

Hoe NS het succes van de proef bepaalt is niet duidelijk.

Ontvang aanbiedingen

De mooiste wijnfestivals in Frankrijk

De mooiste wijnfestivals in Frankrijk

Frankrijk, trein en wijn: het is een gouden combinatie. Van de glooiende wijngaarden in de Bourgogne tot de zonovergoten hellingen van de Provence. Overal in het land worden jaarlijks wijnfeesten georganiseerd. Deze festivals vieren niet alleen de druif, maar ook...

Pin It on Pinterest