Bestelling en Levering bij de NS Spoordeelwinkel

Heeft u een treinuitje of aanbieding gevonden bij de Spoordeelwinkel? Dan klikt u op de blauwe knop met “Nu boeken”, waarna u naar de bestelpagina wordt geleid. Hier kunt u aangeven voor hoeveel personen u de kortingsactie van de Spoordeelwinkel wilt bestellen en ziet u nog een keer wat er allemaal is inbegrepen. Bij een aantal uitjes/hotelovernachtingen wordt een kalender getoond, waarop u een datum kunt kiezen.

Bestel gegevens

Bij uw bestelling voert u de persoonsgegevens correct en volledig in. Deze gegevens kunnen worden gewijzigd, totdat u in de betaalomgeving zit. Daarna wordt de bestelling definitief gemaakt en kunnen de gegevens niet meer worden gewijzigd. Controleer altijd de naam en het e-mailadres, voordat u verder gaat.

Op de verwerking en bewaring van persoonsgegevens is het NS-privacy beleid van toepassing.

Betaling met iDeal

Bij de NS Spoordeelwinkel is het enkel mogelijk om per iDeal te betalen. U heeft pas recht op het product, de aanbieding of het arrangement, wanneer de betaling per iDeal is afgerond. Er is helaas geen andere betaalmogelijkheid beschikbaar voor de NS Spoordeelwinkel.

Levering van NS Spoordeelwinkel

U ontvangt de producten van de Spoordeelwinkel altijd per e-mail. U zou uiterlijk binnen 60 minuten een bevestiging moeten ontvangen van uw bestelling. Heeft u niets ontvangen? Controleer dan eerst uw ongewenste mail (spambox), voordat u contact opneemt. Neem dan contact op met de klantenservice van de NS Spoordeelwinkel.

NS Spoordeelwinkel Klantenservice

Naar aanleiding van een bestelling contact opnemen met de klantenservice van de NS Spoordeelwinkel? Neem contact op via:

Openingstijden

  • Maandag t/m vrijdag: 08.00 – 22.00 uur
  • Zaterdag: 09.00 – 18.00 uur
  • Zondag: 09.00 – 12.00 uur
  • Feestdagen: gesloten