NS Klantenservice

Inchecken bij OV poortjes met NS E-ticket

Heeft u een treinticket op internet gekocht of wilt u gebruik maken van een treinkaartjes actie? Vaak worden deze in de vorm van NS E-tickets uitgegeven. Deze dienen eerst te worden geactiveerd via het internet, waarna u ze kunt uitprinten en meenemen op reis. Niet alle OV poortjes zijn voorzien van een barcode-scanner. Daarom moet […]

Hoeveel bagage mag ik mee in de ICE International/IC Berlijn?

Benieuwd hoeveel bagage u mag meenemen in de ICE International en de InterCity Berlijn? De regels zijn eigenlijk vrij algemeen, waardoor u niet gebonden bent aan vast kilo’s of aantal tassen/koffers. Wel wordt er aangegeven dat u uitsluitend bagage mag meenemen die u makkelijk kunt dragen en in de daartoe bestemde ruimte kunt opbergen. Voor […]

Waar kan ik heen met OV- en NS Klachten?

Heeft u een klacht over een vervoerder of over het Openbaar Vervoer in het algemeen? Dan is er onlangs een nieuw forum opgezet voor de Nederlandse treinreiziger! Dit forum is bedoeld om de reiziger een stem te geven en op weg te helpen. Op dit forum kunt u heel eenvoudig een vraag stellen door een […]

Wat zijn de contactgegevens van de NS?

Bezoekers willen regelmatig contact opnemen met de NS, maar kunnen de contactgegevens niet altijd achterhalen. Daarom hebben wij voor u de contactgegevens van de NS nog even op een rijtje gezet. Telefoonnummer NS Klantenservice: 030-751 51 55 Postbus NS: 23723500 GJUtrecht